Vele handen maken licht werk

Binnen een vereniging zijn er talloze klussen en klusjes. Soms tijdelijk, meestal terugkerend. Hier vind je een overzicht van deze klussen en de ploegen die hieraan werken.

De Nieuwe Ledencommissie

Op zaterdag 12 april startte de beginnerscursus roeien met elf enthousiaste deelnemers. Later dit voorjaar zullen nog vier aanstaande roeiers aan de slag gaan. Daarnaast zijn er regelmatig belangstellenden die zich spontaan melden bij VADA Roeien. Al deze nieuwe leden ontvangen we graag op zijn VADA's: met open armen, gastvrij, gemoedelijk en flexibel! Er is bij VADA roeien voor elk wat wils en Aagje Legger van de nieuweledencommissie weet dat als geen ander.

De woensdag klusgroep

Elke woensdagochtend zijn ze er weer: de dames en heren van onze klusgroep. Iedereen – met of zonder speciale technische kennis – is van harte welkom om mee te doen. Er wordt niet alleen aan boten en botenhuis gewerkt maar bijvoorbeeld ook aan tuinonderhoud. Koffie, thee en stroopwafels zijn ruimschoots voorhanden.

Schoonmaken kleedkamers en douches

Schoonmaken kleedkamers en douchesEen keer per week moeten de wc's en douches een schoonmaakbeurt krijgen. Zo houden we het fris en plezierig voor ons allemaal. Hier vind je het schoonmaakrooster voor 2014.

Nieuws Roeien

Afval zelf afvoeren

Datum: 08 juli 2016  -  Categorie: Algemeen
Nogmaals het klemmende verzoek afval zelf af te voeren en niet in de containers voor passanten te doen. Het scheelt VADA veel kosten als wij ons afval tot een minimum beperken.

Algemene Ledenvergadering (ALV)

Algemeen | 19:30 - 22:00 | ten Anker, Jachthaven 1, Wageningen